Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Ellen Haas - WaarBenJij.nu Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Ellen Haas - WaarBenJij.nu

Nieuw reisverslag

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Ellen

03 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hoi allemaal,

Hier een nieuw reisverslag met wat tekst en foto's wat Ellen ons door heeft gestuurd.

02-07-2014
Ellen;
Alles gaat goed hier!
Zondag even een dipje gehad maar t gaat weer goed.
Lieke en ik hebben een planning van wat we willen doen en hebben al verschillende lessen gegeven, dit was heel leuk.
Vrijdag gaan we pannenkoeken bakken met de jongens.
Zondag mee naar de kerk om te kijken hoe het hier allemaal gaat en verder willen we ze die dag een middagje uit nemen aangezien ze 24/7 'vastzitten 'op het terrein.

Afgelopen weekend op safari geweest en dat was ook geweldig!
(de foto's hiervan laat Ellen ons later een keer zien).
Maar slapen tussen de hyena's en tijgers was in ieder geval een hele ervaring!!

Mijn creativiteit bloeit hier echt op, zelf heb ik een pimpampet, memory en stoelendans gemaakt. Omdat hier gewoon niets is.

Dit was weer een kort verslag van hoe het met Ellen gaat in Afrika.
Over een weekje is het mooie avontuur alweer voorbij en kan ze alle verhalen in het echt vertellen in Nederland!